Ekspozycja produktów

Automatyczna analiza zawartości półek sklepowych, wsparcie audytów półkowych oraz weryfikacja reguł promocji i pozycjonowania produktu.

Automatyczna analiza zawartości półek sklepowych, wsparcie audytów półkowych oraz weryfikacja reguł promocji i pozycjonowania produktu.

System umożliwia szybką, dokładną oraz automatyczną analizę zawartości półek sklepowych, wspierając audyty półkowe oraz weryfikując przestrzeganie reguł promocji i pozycjonowania produktów.

Analiza bazuje na zdjęciach wykonanych za pomocą smartfonów lub tabletów. Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych algorytmów widzenia komputerowego oraz uczenia maszynowego, produkty sklepowe są automatycznie identyfikowane, zliczane oraz weryfikowane jest ich wzajemne rozmieszczenie. Wyniki analizy przedstawiane są w formie raportu.

Podstawowe parametry systemu:

  • Minimalna rozdzielczość zdjęć 800x600 pikseli
  • Średni procent poprawnego rozpoznania produktu to 95%
  • Analiza pojedynczego zdjęcia zajmuje około 1 sekundę
  • Dodanie możliwości rozpoznawania nowego produktu zajmuje około 48 godzin

Elastyczna implementacja systemu pozwala na wdrożenie go jako serwis na zewnętrznym serwerze obliczeniowym. Dzięki udostępnieniu interfejsu typu REST API, możliwe jest zarówno korzystanie z dedykowanego graficznego interfejsu użytkownika, jak i programistyczna integracja z już istniejącymi systemami.

Wykrywanie frontów wybranych produktów, wraz ze wskazaniem lokalizacji:

System może dokonywać detekcji konkretnych opakowań lub całych grup produktowych. Wykorzystanie technik uczenia głębokiego umożliwia douczanie zastosowanej sieci neuronowej i sukcesywne dodawanie nowych produktów do puli obiektów rozpoznawanych przez system. Dzięki temu możliwe jest elastyczne rozszerzanie systemu i przeprowadzenie pełnej weryfikacji planogramu oraz badania udziałów półkowych.

Sprawdzenie zatowarowania w głąb:

Jeśli na zdjęciu widoczne są produkty ustawione w głąb półki, system potrafi zidentyfikować te obszary i policzyć znajdujące się tam opakowania. Na podstawie tych danych automatycznie określa, czy liczba produktów na półce jest zgodna z wcześniej ustalonymi zasadami dostępności.

Weryfikacja liczby i ułożenia produktów względem siebie:

Informacja o liczbie i położeniu produktów wykorzystywana jest przez system do sprawdzenia, czy spełnione są określone wymagania i reguły promocji oraz pozycjonowania produktu. System weryfikuje właściwą ekspozycję towaru, liczbę widocznych frontów i ich ułożenie względem siebie, a także obecność wariantów opakowań.

Wypełnij formularz kontaktowy

Masz pytanie lub potrzebujesz wsparcia? Wypełnij poniższy formularz, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.